Vyhodnotenie dotazníka spokojnosti za rok 2009
Cieľová skupina: klienti úradu
Priamy marketing: časopis Duševné vlastníctvo, webová stránka, informačné centrum, podujatia organizované úradom (konferencie, semináre, a pod.)
Zameranie: služby a produkty úradu všeobecne
Obdobie: 1. január 2009 – 31. december 2009
Cieľ prieskumu: zisťovanie spokojnosti zákazníka so službami a produktmi úradu v zmysle EN ISO 9001:2000 - Systémy manažérstva kvality (karta procesu 04 - komunikácia)
Počet hodnotených dotazníkov: 42
VYHODNOTENIE
dotazníka spokojnosti v roku 2009* v číselnom vyjadrení
- Ako by ste hodnotili úroveň ponúkaných služieb a produktov?
- 11
- 18
- 7
- 4
- 2
- Ste spokojný so zameraním ponúkaných služieb a produktov?
- 8
- 21
- 9
- 3
- 1
- Ako by ste hodnotili prístup a ochotu pracovníkov úradu pri vybavovaní Vašich požiadaviek?
- 18
- 11
- 7
- 2
- 4
- Aký je Váš názor na včasné vybavovanie Vašich požiadaviek (v súlade s platnou legislatívou)?
- 9
- 12
- 11
- 8
- 2
- Ste spokojný s úrovňou a kvalitou informovanosti a dostupnosťou informácií zo strany úradu?
- 9
- 18
- 6
- 4
- 5
- Ako by ste hodnotili celkovú úroveň úradu v porovnaní s inými orgánmi a inštitúciami štátnej správy?
- 14
- 17
- 2
- 6
- 2
Na 6. otázku 1 neodpovedal.
Stupnica hodnotenia:
- veľmi spokojný
- spokojný
- priemerne spokojný
- nespokojný
- veľmi nespokojný
* Stav k 31. 12. 2009
VYHODNOTENIE
dotazníka spokojnosti v roku 2009* v slovnom vyjadrení
-
Ako by ste hodnotili úroveň ponúkaných služieb a produktov?
Prevažná väčšina respondentov – 36 (86 %) vyjadrila spokojnosť s úrovňou ponúkaných služieb a produktov úradu.
Nespokojných bolo 6 (14 %) respondentov. -
Ste spokojný so zameraním ponúkaných služieb a produktov?
So zameraním ponúkaných služieb je spokojných až 90 % (38) opýtaných. Nespokojnosť vyjadrili iba 4 respondenti (10 %). -
Ako by ste hodnotili prístup a ochotu pracovníkov úradu pri vybavovaní Vašich požiadaviek?
Prístup a ochotu pracovníkov úradu ocenilo 86 % (36) respondentov, pričom až 43 % z nich ju ohodnotilo známkou 1, teda sú s ňou veľmi spokojní. Nespokojných bolo 6 respondentov (14 %). -
Aký je Váš názor na včasné vybavovanie Vašich požiadaviek (v súlade s platnou legislatívou)? So včasným vybavovaním svojich požiadaviek úradom vyjadrilo spokojnosť 32 (76 %) respondentov, 26 % (11) z nich priemernú spokojnosť – známka 3, a 24 % (10) opýtaných vyjadrilo nespokojnosť s daným stavom.
-
Ste spokojný s úrovňou a kvalitou informovanosti a dostupnosťou informácií zo strany úradu? Úroveň, kvalita informovanosti a dostupnosť informácií zo strany úradu našla pozitívnu odozvu u 33 (79 %) respondentov, naopak 21 % (9) respondentov je s úrovňou a kvalitou informovanosti nespokojných.
-
Ako by ste hodnotili celkovú úroveň úradu v porovnaní s inými orgánmi a inštitúciami štátnej správy? Celková úroveň úradu vychádza v porovnaní s inými orgánmi a inštitúciami štátnej správy v náš prospech – až 80 % (33) respondentov s ňou vyjadrilo svoju spokojnosť. Nespokojnosť bola zaznamenaná vo 8 prípadoch (20 %) a v jednom prípade sa respondent nevyjadril.
Iné pripomienky:
Medzi iné pripomienky a odporúčania boli zaznamenané pripomienky týkajúce sa PCT – na webovej stránke nie je zrejmý počet potrebných podaní a aktuálne poplatky.
Nespokojnosť vyvoláva tiež neexistujúce prepojenie on-line databázy na OHIM a WIPO ako v ČR.
Ďalšie odporúčania sa týkajú obsahovej stránky časopisu Duševné vlastníctvo, ktorý by po obsahovej stránke mal zaradiť viac rozhodnutí ESD a judikatúru pokiaľ ide o známkové a doménové spory, taktiež viac z rozhodnutí ÚPV SR a OHIM-u.
Stupnica hodnotenia:
- veľmi spokojný
- spokojný
- priemerne spokojný
- nespokojný
- veľmi nespokojný
* Stav k 31. 12. 2009
VYHODNOTENIE
dotazníka spokojnosti v roku 2009* - nápravné opatrenia a odporúčania
Stupnica hodnotenia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kritérium | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Priemerná známka |
Priemerné hodnotenie | |
2,39 | SPOKOJNÝ | |||||||
1. | Ako by ste hodnotili úroveň ponúkaných služieb a produktov? | 11 | 18 | 7 | 4 | 2 | 2,23 | spokojný |
2. | Ste spokojný so zameraním ponúkaných služieb a produktov? | 8 | 21 | 9 | 3 | 1 | 2,23 | spokojný |
3. | Ako by ste hodnotili prístup a ochotu pracovníkov úradu pri vybavovaní Vašich požiadaviek? | 18 | 11 | 7 | 2 | 4 | 2,12 | spokojný |
4. | Aký je Váš názor na včasné vybavovanie Vašich požiadaviek (v súlade s platnou legislatívou)? | 9 | 12 | 11 | 8 | 2 | 3,06 | priemerne spokojný |
5. | Ste spokojný s úrovňou a kvalitou informovanosti a dostupnosťou informácií zo strany úradu? | 9 | 18 | 6 | 4 | 5 | 2,57 | spokojný |
6. | Ako by ste hodnotili celkovú úroveň úradu v porovnaní s inými orgánmi a inštitúciami štátnej správy? | 14 | 17 | 2 | 6 | 2 | 2,15 | spokojný |